Vismaz 10 iemesli, kāpēc skolā strādāt ir forši!

Pēdējās dienas mani nepamet sajūta, ka ir jauzraksta par to sajūtu, kas mani ir pārņēmusi jau kādu laiku un izpaužas lielā smaidā dienas beigās!🙂 Var jau būt, ka smaids sejā ir par to, ka vēlviena diena ir aizvadīta un priekšā ir vakars ar citādām rūpēm, priekiem un nodarbēm. Un ceturtdiena ir mūsu mazā piektdiena (piektdienās IM skolotāji mācās paši).

Taču man jau šķiet, ka tas smaids un starojums ir meklējums tajā gandarījumā, ko tā diena ir devusi, ne tik ļoti faktā ka diena ir beigusies (jo nekur tālu jau no skolas nevar aizbēgt – somā stāv labojamie kontroldarbi, sarunu aktuālākie temati ir par jauniešiem un nākamajā rītā atkal ir jābūt uz strīpas).

Un tā es izdomāju savu mazo LIELISKO lietu sarakstu, kāpēc skolā strādāt ir FORŠI:

1. Neviena diena nav kā iepriekšējā!

2. Tu visu laiku esi kādam vajadzīgs. Nav vietuļi.

3. Gadījumā, ja Tev vai bērniem ir slikts garīgais, uzvar tas, kuram tas ir labs – respektīvi pozitīvā enerģija pielīp! Un bērnos ir DAUDZ pozitīvas enerģijas.

4. Ir kolēģi no kuriem dien dienā var mācīties un ar kuriem var dalīties ar priekiem un bēdām.

5. Ir KOLOSĀLA audzināmā klase, kas pat tad, kad man nobed līdz absalūtām dusmām un niknuma manī raisa velmi viņus samīļot.

6. Kabineta skats ir uz sniegotu mežu un no rītiem var vērot DEBEŠĶĪGU saullēktu!

7. Ir izaicinājums.

8. Ir vairāk prieks, nekā bēdu vai neveiksmju.

9. MAN VIENKĀRŠI PATĪK.

10. Vai es jau minēju, ka man ir VISLABĀKIE SKOLĒNI?! Kā es bieži saku: “Ir materiāls – strādāsim!”

Un cik labus iemeslus savai profesijai vari nosaukt tu šodien?!

Komentēt

