Tikai pēc 57. reizes drīkstu SĀKT gaidīt..

Mans pirmais mācību gads skolotājas godā aizskrējis vēja spārniem. Neapšaubāmi.. darāmā ir bijis milzum daudz, un šis patiešām grūtais, bet visnotaļ interesantais un aizraujošais – mans pirmais mācību gads Iespējamajā misijā ir bijis ļoti piepildīts. Katra diena skolā piespēlējusi lielākus vai mazākus izaicinājumus, kas bijis nemitīgs dzinulis manai attīstībai un izaugsmei. Neskatoties uz visām gada laikā sastaptajām grūtībām, es saku tām milzīgu paldies – jo tieši tās man palīdzēja augt pašai un mācīties arvien vairāk dot saviem skolēniem.

Kas vienu dienu izcīnīts – nākamajā dienā jāizcīna atkal no jauna.. reti kas skolā notiek uzreiz, man pat radās teiciens: “tikai pēc 57. reizes es drīkstu SĀKT gaidīt rezultātu”. Tikai konstruktīvi plānots un sistemātisks darbs ar skolēniem nes vēlamo rezultātu un, protams, ir grūti samierināties, ja šis rezultāts ir jāgaida pat ļoti pacietīgi un pie tam vēl arī ļoti ilgi. Bet, kas par prieku un gandarījumu.. kas par fantastiski labu sajūtu, kad jau vairs pat negaidot, tu atskārt – izdevās.. huu! Un tā ir tā sajūta, kuras dēļ man patīk tas ko es daru – o, jā!!!

Es neapšaubāmi gūstu milzīgu izaugsmi sev, bet, kas vēl svarīgāk – ar katru dienu spēju arvien augstāk, tālāk un stiprāk vadīt savus skolēnus. Un, lai arī nevienmēr uzreiz, bet viņi to patiešām novērtē!

Komentēt

