Sulīgā rītdiena- tikpat laba kā šodiena?

Kārlis Kravis

Skolotāja darbs ir radošs, miegu ēdošs, bet pats par sevi esošs jeb PROCESS. Darbība ar mērķi. Ieguldījums ar rezultātu. Sauc, cilvēk, kā gribi.

Tam visam pa vidu jaucas lietas uz rītdienu, kas jāmāca bērniem, ievērtē secību un tēmas:

1. Masa- fizika 8.klasei, liksim tēmu kopā ar ķermeņa tilpumu un tā mērīšanu;
2. Zemes uzbūve un derīgie izrakteņi- analizēsim, kāpēc dolomīts ir balts un kur tas atrodas, dabaszinības 5.klasei;
3. ķīmija 9.tajiem, metālu reakcijas ar skābēm- kas iznāks galā? Kāpēc arī čiks?
4. Kārlis “atpūšas”
5. Ģeogrāfija 9. Kāpēc latvieši brauc projām jeb migrē un kad tie brauks atpakaļ? Kā šī fīča iet kopā ar iepriekš apspriesto skolu slēgšanas projektu un iedomāto līdzekļu ietaupīšanu – lasi: iedzīvotāju izvietojuma likumsakarības;
6. 6.klase – cilvēki, no kuriem atteicās klases audzinātāja, bet mēs tomēr apgūsim šodien neapgūto – pasaules dabas resursi un kāpēc košļene ir kaitīga?
7. 8. klase, I`m back- Kartē apceļosim Eirāzijas jūras kontroldarba formātā🙂

Skolēni. Mums sanāks. Ai, nē, Jums sanāks.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s